LYCKAD KVÄLL

Okej nu börjar den långa historien.
Jag kom till moa vid tolv och vi va i hennes rum och bl.a. pratade lite senare kom hennes kusin och rasmus hem och de typ va vid teven och så, sen gick jag och moa ut en stund och köpte slush men sen ville hennes kusin (fredrik) att vi skulle komma tillbaka så vi gick tillbaka och pratade lite me de i moas rum. Sen gick vi ut och körde burken fast jag och moa sprang in i en sko goch hittade inte ut och fredrik och rasmus hjälpte oss inte !! men sen hitta vi ut och vi kom hem lite senare, kom inte ihåg vad vi gjorde då, men vi åt iallafall kött och pomfritt till middag och jag typ halvsov framför alvin och gänget xD fredrik ba jenny hej jenny tja typ hela tidn jag ba hörde typ sista gången han sa det. Jaja,

På kvällen/natten smsade jag och moa med fredrik och jag skulle kolla om rasmus och fredrik sov då smög jag in och gick närmre och närmre och helt plötsligt fredrik ba BÖ jag ba aah, skiträdd d va skitläskigt jag lova sen typ gick jag in till moa direkt för tänk om hennes mamma skulle kommit upp. Men när de hade somnat gick jag och moa in och ritade med eyeliner på deras ansikten eller jag stanna i dörröppningen vågade integå längre. Sen vaknade jag klockan halv sju (somnade två/halvtre) av att rasmus och fredrik smög in, och så såg jag att moa att värsta smilisen på kinden och då hade de hämnas. Haha.

Idag har vi varit ute, köpt slush, köpt glass på donken och tittat på match norrköping-spånga, NORRKÖPING VANN :D hejade på de ofc min bror och bästavän spelade där ;)

Oj förlåt långt inlägg.

PUSS
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!