Bilder

Hejhej!
Är hemma nu.

Först i fredags kom moa t min skola som vanligt och vi åkte hem sen fick skjuts t sågen och köpte godis cola och trocadero. Vi hade skojigt och va ovanligt lugna. Vi sjöng singstar pratade och skrattede och var ute. Hade skitkul.







Lördag. Vi vaknade runt nio och fixade oss för att åka till grönan, blev skjutsade till norra sköndal och tog bussen t gullmars sen tunnelbanan till slussen och åt donken där och sen båten till grönan, hade skitkul där roligaste gången haha fast vi vågade inte åka frittfall och insane var 30 minuter väntetid men vi drogade jet line haha köpte två kort kan ladda ner de sen och visa. Hade jättekul med dig gmn. Åkte sen till henne och sov i hennes stuga.
 I kärlekstunneln.

 Jag och moa i jet line




Söndag. Vaknade runt halv tio, fixade oss och åt frukost sen blev vi skjutsade dtill mig gjorde INGET i en timme ungefär :/ sen gick vi ut och hoppa studsmatta med vattenspridare under, tack för tipset mosi och elin :p.
Sjöng singstar också, vi har precis ätit donken och nu är jag hemma själv. Tiden gick fort.
Silasemma säger:

very intersting site ..congratulation..

 2011-04-06     07:54:25     http://silasemma.blogbow.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!