Det är ju snart sommarlov så.

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu - njaa
Du har sårat nån så de börjat gråta - vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - tror det
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - haha nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nope
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  vet inte , tror det
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - tror det
Jag har smygit ut utan lov - kommer inte ihåg
Jag har ljugit om var jag är för någon - aa
Jag har en hemlighet som ingen vet - aa!! skithemlig :O
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- aah
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller  - vet inte
Jag har tagit mediciner mot depression - nej?
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha har jag säkert
Jag har sett en fallande stjärna - nej, tror inte det
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - aa
Har sparkat en kille mellan benen - aa
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej?
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nej?
Jag har medverkat i en teater - ja , med skolan
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - nej, tror inte det
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja, vem har inte?
Jag har suttit på ett tak på natten - nej
Jag har aprillat någon - ehh? ja
Jag har åkt taxi - ja
Jag har ätit sushi - nej usch
Jag har åkt snowboard - nej
Alexandra <33 säger:

Du är kär nu - nja, jag gillar någon men jag är inte kär :P

Du har sårat nån så de börjat gråta - inte vad jag vet

Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja :(

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - haha nej men nästan :)

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - No

Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej



ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jaa :P

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja

Jag har smygit ut utan lov - Ja men det var inte långt

Jag har ljugit om var jag är för någon - Ja

Jag har en hemlighet som ingen vet - Ofc :P

Jag har struntat i ett prov - Nej jag är ingen skolkare :)



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja jag har smakat av pappa, men det var skit äckligt :P

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Haha nej

Jag kan inte svälja piller - Jo det kan jag ;)

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej

Jag har anorexi och/eller bulimi - ???Nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej men jag sov nästan hela dan en gång när jag var sjuk :(

Jag har vaknat gråtande - Aa när jag var liten och drömde mardrömar

Jag har somnat gråtande - Ja :(



DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja

Jag har sett någon dö - Nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej som tur är

Någon nära till mig har begått självmord - Nej



ERFARENHETER



Jag har tappat bort mig i min hemstad - hahaha ja ofc xD

Jag har sett en fallande stjärna - Inte vad jag vet

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Nej

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja xD

Har sparkat en kille mellan benen - Inte mellan

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej

Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej

Jag har medverkat i en teater - Nej

Har träffat någon från internet i det verkliga livet - nej, tror inte det

Du har fångat en snöflinga med tungan - ja, vem har inte?

Jag har suttit på ett tak på natten - nej

Jag har aprillat någon - ja

Jag har åkt taxi - ja

Jag har ätit sushi - nej

Jag har åkt snowboard - nej men ska göra det nästa år :)

 2010-05-12     16:21:53     http://daamanda.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!