Palla -.-

Nu ska jag platta håret sen sova börjar åtta imorgon pågrund av prov. Sen åker jag hem packar det sista sover en stund väntar tills pappa kommer hem handlar, åker hem sover sen äter sen åker t norrköping.

Men aså seriöst jag fattar inte varför det finns folk som går in på andras facebook och skriver hej cepe t folk, omoget, någon har gått in på min facebook och skrivit det till en tjej som faktiskt är snäll. Seriöst? Varför gör man något sånt. Man kanske tycker det är kul, men om man är i min ålder eller något år yngre eller något år ÄLDRE då skriver man inte sånt. Omogna ni/du som har gjort det. Jag anklagar ingen. För jag vet faktiskt inte vem det är.

Godnatt cuties.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!