Var berädd på långt inlägg med mycket bilder.

Hejhej!
Ska berätta om min dag i skolan och efter skolan.
Skolan:
Började med en kort bg i en kvart sen tittade vi på Kalle och Chokladfabriken "Charlie and the Chokolatefactory", den var faktiskt ganska bra. Men fick skitont i röven efter åt. Efter det var det lunch (curry kyckling med ris) inte så gott för kycklingen var hård och torr. Efter maten var det en kort bg igen och sen fick man välja om man ville titta på upp eller bada, jag valde bada men resten av "gänget" valde film, så jag va med Vendela Grahn, Julia Nilsson, Michelle Friberg, Anna Blennå, Christoffer Isaksson, Linus Hasselgren, Tao och Louise. Var jätte kul köptejordgubbar på vägen dit också. Fast hann inte bada så länge för Julia trampade på något vasst i vattnet så hon fick värsta djupa såret och det blödde skitmycket. Så vi bärde henne tillbaka (jag, vendela, anna och Cissi) och ida och sixten följde med och bärde våra väskor.
Skolsyster sa att hon måste till sjukhuset och kanske ska sy. Skitsynd ju, stackars henne tänk om hon inte kan bada på hela sommaren "/. Fast hon skrattade när det hände ;o.


Efter skolan:
Jag och Moa åkte till sågen och köpte slush och tuggummin och va där i typ en timme sen skulle moa se på förhäxad -.- så vi fick åka hem, efter det gick vi till sågen igen och köpte glass sen gick vi till Talgoxen och gungade och pratade, fast sen fick moa bråttom till bussen men hann som tur, då gick jag hem och nu är jag här.


 Ueeww











Bildbomb ;p

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!