Tomtitts

Hejhej!
Har tränat nu och kan berätta om dagen.
Började med samling i skolan åtta och sen gå till bussen till handenterminalen och åka tåg därifrån till någon stans och sen tåg därifrån till södertälje centurm sen gå därifrån till tom titts. På vägen dit satt jag med Moa, Elin och Jessica alla är underbara barn :P

Elin

Jessica, Elin

Moa, Jag

När vi var framme gick jag runt med Jessi, elin och moa i början, sen tappa vi bort elin och jessica så vi gick runt själva, kollade på allt typ och åt också skinkmacka och chokladboll. Jättegott, men några småbarn höll på med en boll som skulle föreställa jorden och så kasta de den på oss så all min zinko höll på att spilla ut, men jag skällde ut de ;P I spegellabyrinten hittade vi elin och de igen men tappade bort de direkt. Sen på slutet hittade vi Alexandra och jessica oxh sen kom Elin. Vi gick och köpte glass och sen skulle vi åka hem. ROLIG dag.

Jessi

Spikar

På vägen hem gick jag jasmine moa natalija och några till in på en litne affär och köpte något snabbt sen sprang ifatt ledet. Och när vi kom till tågstationen var tommy (lärare) borta. Haha fett kul Linus (annan lärare) ba
- Säg till om ni hittar tommy xD
Jaja, sen åkte vi likadant hem, tåg till älvsjö sen tåg till handenterminalen, sen tog jag och Moa 824 hem och vid brandbergens centrum hoppade Lydia och Jessica på. Från ingenstans haha. Vägen hem var jag med Moa, Elin, Jessica, Lydia, Amanda, Alexandra, Fredrik och Philip.

Moa

Jag, Jessi

Laarm xD

Moa, Fredrik, random person, Philip

Det var dagen.

Höhö.

Ni fick lite bilder oxå ;)<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!