My daayy


Hejhej!
Har inte bloggat något idag, men har varit ute i stortsett hela dagen. Eller har packat till sportscamp också. Men vaknade iallafall runt kvart över elva och åt frukost, sen gick och badade med anna vid gårdens bad. Sen gjorde vi lunch eftersom att klockan var ganska mycket då. Efter lunchen gick vi och badade igen på samma ställe. Sen låg jag och solade och för en stund sen pckade jag till sportscamp har bara ett par shorts, träningsshortm ttränings tröja, schampo, smink och platrtången kvar, tror jag ;).

Ni får bild på min resväcka och träningsväska sen. ;p

Ses senare.

PUSSAR från den BÄSTA Jeennnyyy ;OoOOo
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!