Moa borta :(<3

Inte död, bara åkt hem xD
Hejhej!
Ska nu berätta de punktsakerna som hände eller vad man säger. Men skriver upp rubrikerna också.

Hare:
Jag och Moa var påväg till sågen och så gick vi förbi en infart där det alltid finns hundar. Men istället var det en hare där. Moa ba:
- VA E DET DÄR???!!
Jag ba skrek och sprang.
Moa ba:
- Va va det för något.
Jag ba:
- En hare den kanske jagar oss.
Hon ba:
- AAHHH SPRRIIING.
Jag ba:
- Jag skoja bara.
Hon ba:
- Men vi kan väl skynda oss lite.

Sen gick vi snabbare xD.

Tunneln:
Sen när vi kom till tunneln var det värsta översvämningen, Moa ba vi springer jag ba nej vi tar det smarta sättet och går på sidan, så gled jag ner med foten så den blev dygnsur. Sen jag ba okej vi springer då. Så sprang jag halvvägs för där fanns det en asfalltsplats man kunde stanna på, sen kom det en motorcukel jag ba satte mig ner med händerna för ansiktet, så körde den skitnära mig så det stänkte vatten på hela mig så jag blev blöt.

Busschaufför:
Orkar inte förklara. Men först gjorde moa bort sig för hon trodde båda vi skulle åka på remsan så hon ba räcker det här lalala typ, sen jag ba vi ska till vendelsö gård. Och gick på men så skulle vi inte ens det vi skulle till grindstugan.

22:00 - Studsmatta:
Klockan tio gick vi ut och hoppade studsmatta och skrek och halkade och blev blöta, haha skitkul.

22:00 - Sniglar:
Sen rullade vi oss i gräset också. Sen gick vi in, så märker Moa att hon har fullt av små skitsmå sniglar på sig, så vi går till badrummet, och nästan skriker och hon sköljer av sig. Sen säge rhon du rullade dej ju också så du kanske också har på dig. Så kollar jag, då har jag också massa på mig så jag får också skölja av mig, ¨så blir vi rädda att vi har i håret så vi skakar hela håret också. Det va iallafall skit ÄCKLIGT,, sen låg det massa i badkaret. EEEUUUUWWW!!!

Orkar inte berätta mer.

PUSSAR
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!