Moa Andersson I think


- Saknar dej som fan !!
Godmorgon!
Idag tror jag att jag ska va med Moa Andersson vet inte hos vem än. Men om vi är hos mig, tror jag att vi kommer hoppa studsmatta, prata, kanske gå till sågen och köpa slush, det skitfint väder ute. Ska ut snart tror jag. Vi kommer inte bada, om jag inte kan tvinga henne, haha. Men vi får se hur det blir. Beror på om jag orkar, men isf så blir det någon gång vid två. Men jag är ganska trött och kunde inte somna om så får se. Annars kanske jag är med henne på torsdag. Hela sommaren är ju liksom ledig.

Ses senare.

Ett tips, gå ut !!!

Jonasiben säger:

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

 2011-06-14     11:00:01     http://jonasiben.blognext.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!