Min dag


Hejhej!
Idag vaknade jag vid halv åtta och fixade mig sen fick skjuts t skolan eftersom jag tappat mitt busskoert :/ klumpig. I skolan jobbade jag med svenska, gjorde startreflektion och tankekarta till steg 15 i svenska. Hade idrott på slutet av dagen var skitkul körde konditon idrott, först svanskull sen idioten sen en stafett sen en till stafett och sen jorden runt. Evter skolan fick jag gå t mammas jobb för mamma glömde köpa bussremsa -.- men jobbade matte där gjorde massa uppgifter så kan typ sannolikhet nu. Fick sen skjuts hem och körde basket.

Nu gör jag typ inget specielt ska titta bloglovin.

Vi ses.

PUSSAR (K)<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!