Lite om min mobil

Vad har du för bakgrund?
Ett hjärta jag gjort med händerna.

Ringsingnal?

Vet inte har alltig ljudlöst xD

Hur mycket batteri har du kvar?
93 % laddade nyss

Vem ringde du senast?
Emil

Vem ringde dig senast?
Lotta

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Ja älskade ju dig

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Va göru ?? <3

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Okej:)<3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Har ni kul<33333333

Vad står det i ditt första utkast?
Jag som litade på dej :(<3

Och ditt 5:e utkast?
Hej jag heter Moa.

Har du några sparade medelanden?
Mitt användarnamn och lösen till tele2

Har du något i utkorgen? 
Nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Amanda älskl<3333333

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Mamma jobb
Mangert
Marre
Martin
Mattias
Meltem
Mie
Milica
Moa HG
Moa W
Moa A
Mormor
Melwin


Vad har du för kontakter som börjar på S ? 
Samme
Sandra F
Sandra K
Simon J
Simon P
Simone
Sixten
Sofia
Songul
Stjärnan
Syster

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
Sen den åttonde maj har jag skickat 4577

Vad står det i dina anteckningar?
F96 16.20 plan 5
F96 11.40 plan 4

Har du privat nummer just nu?
Nääjj

Och jag har mobilen c901


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!