Isabelle ;)


Hej alla söta.
Okej ska berätta om min långa dag med detaljer.
Jag vaknade vid tio och va inne på datan i en timme tills Moa vaknade. Då satt hon vid datan medans jag fixade mig, sen fixade hon sig snabbt och vi åkte upp till sågen och solade lite eller ja vi satt o gräset och lyssnade på musik. Skööönt. Sen tog vi bussen hem, jag hoppade av vid vendelsö gård och moa vid trollbäckens ip, sen packade jag det sista och tittade bloglovin, sen gick till bussen igen och hoppade på eftersom att jag och Isabelle skulle springa idag.
Hon satt på bussen och vi åkte vidare till handenterminalen. Det var skitmkt folk i rudan men typ ingen i spåret så det var bra, men vi sprang på ungefär en kvart och sen bytteom och gick till ett berg. Där såklart några killar i 17 års åldern ska hålla på och ba hoppa i då och allt och kastade en glas flaska mot oss men den gick sönder innan den kom fram.
När vi badat klart, gick vi till haninge centrum och bad om vatten fick det gratis fast det skulle kostat 3 kronor ;) satt där i typ tio minuter sen gick till bussen och missa den precis så tog 25an ist, och Isabelle va hos mig, först var vi ute och körde basket. Sen åt vi och sen badade vi skitskönt i luften, ännu skönare eftersom att det var kallt i luften nu åp kvällen. Efter det tittade vi bloggar och för en kvart sen åkte hon hem.

Hade jättekul med henne iaf ;p

Just nu: Sitter och fryser i min säng
Snart: Blogga på amandas blogg
Senare: Smsa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!