Har inte frågestund längre jag fick inga frågor typ, men svarar på de jag fick.

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på blogawards i höstas?´
Visste inte ens att bloggen fanns.

vem älskar du mest i hela världen och vad var roligast på sportscamp??<3
Det finns ingen jag älskar mest i hela världen, de jag älskar, älskar jag ungefär lika mycket. Det roligaste på sportscamp var typ matcherna, nya kompisar och en till sak.

          Vad är det bästa med Anna? ;D
          Jag vet inte riktigt, svårt att säga

          Varför börjar inte du på handboll ? :D
          Kan inte gå på basket och handboll
          samtidigt för träningarna krockar och
          matcherna skulle nog också göra det.


Hur ser din drömkille   ut? :P <3
Oj svår fråga, kanske blondt/brunt hår, blåa ögon, längre än mig, smal, inte helt klen. Typ.

säg dina 10 bästa vänner
Amanda Fredriksson
Moa Andersson
Elin Schwertner
Lydia Nordbäck
Alexandra Landér
Moa Härfstrand Goode
Philip Mangert
Fredrik Modigh
Jesper Sahlin
Gülizar Erdal


vilka har du vatt ihop me?
Eftersom att jag inte vet vem du är så vill jag inte säga vilka jag varit tsm med och så vill jag inte skriva det publikt i bloggen.

favvoämne?
Hmm.. Det är nog svenska för det går så bra för mig där

favvofilm?
Oj, har ingen speciell

Om du fick chansen, skulle du byta till en Basketskolan?
haha,hade ingen annan fråga ;p
Ja, det skulle jag nog.

Gillar du headern jag gjorde?
Ja,den  är skitfin.

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vet faktiskt inte, kanske något inom basketen.

 

 

          favoritfärg?
          Blå eller svart tror jag

          Längd?
          169 cm

          bästavän? :)
          den allra bästa ärMoa Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 


 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!