Bra för killar

Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[x] Blont

[ ] rött
[ ] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[ ] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små

[x] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...

[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåttriktade
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] Tränar på gym
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar...

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[x] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng 

Detta säger allt om en kille...

[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar


Det är sjukt gulligt när killar...

[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder 
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...

[/] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[X] Nazister
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[x] Killar som spelar Wow
[x] Homofober
[ ] Killar som kör moppe
[x] killar som är i stallet
[/] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar

Liteom vad jag gillar på killar ;)<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!