Hemma

Godmorgon!
Jag kom hem till sverige klockan tre och till mitt hus klockan fem på morgonen då, så har sovit i ungefär tre timmar, jag köpte 3 linnen, ett par shorts, 5 bb trosor, present, en t-shirt, tre parfymer och tre mascaror. KOmmer inte på något mer. Hade iaf jättekul i turkiet haha mina 13 män, men typ alla var norskar (killar då) så kunde inte lära känna någon. Ville spela fotboll med några sista dagen, men var såklart feg så vågade inte fråga. Men det vi gjorde där var:
Bada
Sola
Shoppa
Åka flodbåt
Åka till stan
Äta på restaurang
Gå till stranden

Säkert mer men orkar inte tänka.

Så skriver senare ni får bilder när jag orkar lägga in

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!