Chilla

tjao tjao :)

som rubriken säger så ska jag bara chilla o vara hemma idag, typ alla kompisar är bort resta -.-

om ni läst amandas inlägg så vet ni att jag slaggade hos henne från onsdag t torsdag :) hade as kuuuuul (Y)

på onsdagen så kom jag t henne typ kvart över 11, då kollade vi lite bloggar o sen så tittade vi på twilight o new moon. sen så väntade vi på att vi skulle äta middag. medan vi väntade så gick vi till skolan mittemot amanda och så lekta vi där :P mest på linbanan (Y) oh juste vi hittade tre bollar på skolgården, en spindelmanen boll (hahah) en basket boll o en fotboll, vi hittade oxå två bandy klubbor ;) sen så åt vi middag o sen så gick vi t ica o köpte chips o godiis :D sen så tittade vi på två filmer och sen gick vi o slagga vid halv 1 :)

på torsdagen så vaknade vi först vi halv 8 så somnade vi om o vaknade vid 9 då orkade vi inte sommna om så då satte vi på tven. jag låg kvar o tittade fram t kl 10 o amanda gick o duchade. vid 10 över 10 så gick vi ner o tog frulle och fixade oss. när klockan va kvart i 11 så gick vi t vendelsömalm och tog 7an t gullmars o tunnel bananen till medborgar platsen. vi hämtade biljeterna till ECLIPSE som vi bokat på onsdagen ;) sen så gick vi runt lite innan vi hämtade popcornen o drickan. sen gick vi in t salongen, ASSÅ OMG DET VAR SKIIIIIT KALT I SALONGEN!!!!
när filmen var klar så åkte vi hem t amanda igen o gjorde typ inget :P sen kom mamma o pappa o hämtade mig (Y) på kvällen gjorde jag typ inget :)

tog massa bilder men jag orkar inte ladda upp dom på datan nu kanske ikväll :P ;)

pözz pözz//alexandra lander
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!