Bilder från turkiet

Och en sak som visar hur korkad jag är, kolla vi skulle titta på fotboll och då skoja en som jobba på hotellet om att det var grekland mot turkiet och då sa han turkey-greece och sen sa han att inte ssverige var med i vm och då sa han sweden, och jag hade inte lyssnat så bra så jag hörde bara turkey-greece och sweden och sen sa jag:
- Det e väl spanien mot holland?
Mamma ba:
- Ja han skojade bara.
Jag ba:
- Jaha, han skojade om att det var kalkoner mot grisarna för greece låter ju som det svenska ordet för gris och han sa ju något om sverige.
Mamma ba:
- Hahah, nej han skoja om att det var turkiet mot grekland.
 Jag ba
- Jahaa..

HAHAH SÅÅ SEEG, ASG.
















































Har också köpt ett till linne björn borg och ett armband och tio ögarmband och presenter till moa hg, sen fick jag ju två till parfymer och tre mascaror som vi köpte i tax free.
Finns fler bilder men orkar inte lägga in. xD

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!