Amanda Fredriksson is in da blog jaao :D

Är hemma från Gbg nuu Hade så jävla bäst där!

Vi kom till b slutspel kvartsfinal tror jag, förlorade mot gustavsberg på sudden death -.- as surt. Men vi kämpade på skitbra tjejer!

Vi gick på Liseberg och jag, Amanda L, Amanda O, Martina, Sara och Emilia gick på Disco på lördagen. Det var så jääävla kul!

Kan inte skriva så mkt just nu, snackar med en norsk kille jag träffade där i gbg, fattar fan ingenting av vad hans säger, och google translate är inte mycket till hjälp -.- Och så chattar jag med en fransk kille också, skitsnygg!

Ska be Elin skicka bilderna vi tagit under cupen,

Puss!

Partille  Cup - A World of Handball

Vill tillbaka (a)



Jenny, ha det bäst i Turkiet och bli brun och fixa killars nr ;)



Älskar alla som är på den här bilden ! ;) hahaha, mig själv, Jenny och min hund ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!