PLuggat som fan XD

Hejhej!
Idag vare ju skola saom vanligt och först vare tyska kp tråkigt -.-, men jag behövde jobba tyska, efter de jobbade jag o vendela engelska en stund sen kurs t lunch, på lunchen åtjag med moa, vendela, didi och amanda:) sen efter lunchen chillade jag en stund sen jobba jag kurs t bg sen hade jag PH och då jobbade jag kurs.

Snart kommer pappa hem o vi åker t träningen halv fem o hämtar vendela. Jag tog några bilder idag kan lägga in de men det var typ en eller två XD hahah men bättre än inget.

De kommer här under.

Vendela hade tagit några XD

 Vendela redovisar.
 Söötis<3


 (?)
 MOa som vanligt -.- <3





Hejdå

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!