Kafeterian!

Idag kunde jag inte jobba så mycket i skolan för jag skulle va i kafeterian med Moa. Men från Bg t lunch jobbade ajg tyska och från lunch t tio i tolv jobbade jag matte. I kafeterian skulle vi typ städa och så, och ta emot kunderna ofc XD efter när vi var klara så städade vi och sen fick vi kokos boll och smakis :)

Jag har nu druckit en smoothie och ska träna näör jag bloggat klart och kollat bloglovin...

Sen vid halv fem drar jag t basketträningen försöker uppdatera innnan det <3

ella säger:

usch får ni också stå i kafeterian? de får vi me, tkr de är hemskt xd

 2010-01-11     15:43:04     http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!