Handen - Haninge

Hejhej:)
Idag ska jag ju titta på annas match jag har bestämt mej för att va snäll och de möter ju haninge så de blir nog kul.
Vi ska åka kvart över elva så jag har inteså mkt tid jag måste tita bloglovin jag palalr inte äta ngt XD

Men ni får outfit facelook och bilder jag tog igår när jag hade lockit hår och bilder på zorro och findus:) hehehe det e kul att ta på de.

Facelook:

Håret - bulle, plattad lugg

Ansikte
Mascara - Kicks, H&M , cubus

Outfit:

Kofta - Cubus
Linne - H&M
Jeans - Gina Tricot

Bilder på zorro o findus






BIlder på mej me lockit hår



natalija :)♥ säger:

Man ser att ditt rum är annorlunda<3

 2010-01-17     19:06:19     http://naatiii.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!