Gäster ..

Nu har vi gäster och jag har inget och göra så jag sitter vid datan XD hahah.
Men vi har ätit och fikat det var värsta äckliga tårtan :S choklad tårta och hela var choklad jag höll på att spy men jag åt lite. Till middag åt vi någon tacogrej eller kyckling grej man fick välja jag tog tacogrej och den var god:)

Men nu mår jag illa:S

Har tagit några  bilder.

 Annas paket XD
 Famor och farfar, kortet tavlan och 500 kronor, mormor film och böcker.
 
 Kusiner mjjaauu kortet + hudsalvor och ansiktsmasker.
 Hehe Zorro älskl<3
 Den äckliga tårtan;S
 Passionsfrukt
 Chocklad grej det står Maxi ica stormarknad på.
Tog fler men orkar inte lägga in XD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!