Freedag

Hallooo everybody.
Nu e jag hemma från skolan och idag ska jag nog bara va hemma och chilla framför teven+blogga såklart, jag har tagit lite bilder idag som jag ska lägga in. Jag lovade ju er.

Min mobil har iaf kommit pappa ska hämta den i sågen efter jobbet så då kommer det bli mkt fotografering (den har 5 MP kamera).
Jag ska försöka lägga in bilder så fort jag har gjort något speciellt och kanske någon dag i skolan. Ska helt enkelt försöka lägga in bilder så ofta som möjligt.

Bilder från dagen:
 Natis fötter.
 
 MIn emmas och natis teknik grej.
 Emsi.
 MOoouuus.
 Didi söötis.
 Amanda pluttis.


 MOA :)

 Haha jag tog kort medans jag snurrade mobilen.
 Hahahah Moa älskl<3
 Nati och amanda på bussen:)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!