De vann:P

I am home!
HAnden vann med 16-15 och de ledde med 3 mål ganska länge men sen kom haninge ikapp. I början ledde haninge med 1-0 sen blev det 1-1 och sen drog handen ifrån, på slutet ledde de med två mål sen gjorde haninge mål sen gjode handen mål, och så höll det på så, men tillslut blev det 16-15. Jag tog några bilder men de flesta blev suddiga eftersom att det var för just så blixten funkade inte..

Halv fem kommer släkten hit för att fira anna hon fyllde år i onsdags. Vi ska fika och äta "middag" men nu kom jag på att jag är hungrig har bara ätit en kexchoklad idag så jag lägger in bilderna sen måste jag äta :)

 Anna e nummer 5
 Sandra som blev nerputtad på golvet
 HAha lite suddig XD
 Meyrem
 (?) fråga inte (?)
 Istappar på vårat hustak

Tittar bloglovin sen mat :)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!