Centrum me er :)

Idag ska jag t tyresö centrum med Julia Bezza och Vendela vi ska typ äta där vet inte ngt mer och jag kommer självklart ta bilder som jag lägger in senare.
Jag ska gå vid halv tolv och möta vendela i sågen så tar vi 824 t tyresö centrum.
Jag vet inte hur länge vi kommer va där men inte för länge hoppas jag.
Jag orkar inte lägga in outfit som vanligt hehe!
Just nu sitter jag och kelar med zorro :D jag tror inte han ligger så skönt XD
Jag sitter och chattar me Vendela och Julia på msn.
Äntligen e de torsdag vi som har längtat skitmkt och vendela jag blev fett rädd igår näru sa att du inte pallade följa med :) men sen skojade du ju bara XD hahaha.

Men nu ska jag typ kolla bloglovin jag skriver innan jag går:)

Hejdå sålänge ;P

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!