B-Kvartsfinal

Idag klockan 12 ska vi spela B-kvartsfinal vi kommer möta uppsala... så jag vet inte riktigt hur det går :S men vi får försöka och hoppas att vi vinner så får vi spela B-semifinal, vi vann med ganska mkt mot arvika igår och de ska möta skuru haha, men nu sitter jag och äter frukost men ville såklart skriva ett inlägg idag kommer jag ha väldigt dålig uppdatering om vi går vidare för första amtchen e 12 och vi åker tio och andra matchen är tre och sista matchen är sex så vi kommer inte åka hem emellan, men det e ju bara om vi går vidare annars kommer jag väl ha ganska bra uppdatering :)

Nu ska jag kolla bloglovin men jasg skriver precis innan jag loggar ut :)
Kc säger:

Såå sööwt header och fin blogg du har!<33

 2010-01-04     16:05:39     http://kassiie.blogg.se/
julia säger:

hihi<33

 2010-01-06     13:49:23
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!