Kuurs!

Heeej!
Idag jobba jag kurs hela dan förutom på morronen när jag hade tyska KP, jag blev iaf klar med kursen ska bara skriva in på datan ikväll eller imorgon blir nog imorn eftersom att jag kanske ska sova över med moa, i skolan idag vare faktiskt ganska kul. Först efter tyska kp jobba jag kurs med moa natalija christoffer marre och zaci, vi hade fett kul hahah, och jonas i åttan drog ut miun stol s¨jag ramla ner på golvet två gånger, och zaci typ asgarva hela tidn älskar hans skratt.

Efter lunchen jobbade jag kurs med moa natalija zaci och marcus. Vi hade kul då oxå, vi skrattar alltid skitmkt mend det e ju svårt att inte skratta när man har zaci i närheten , hahhaha.

Men Snart ere träning skriva mer efter PÖÖZZZ



Bilder från igår i skolan och idag i skolan








Orkar inte mer:)

HEJDÅ

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!