Innan sims

1.
För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 11
Vilken klass gick du i?- 5b
Vad hade du för hårfärg? -brunt   
Hur lång var du? - 159 cm (typ) 
Vem var du kär i? vene
Vad brukade du göra på fritiden? - kompisar, basket
Vilka umgicks du med? - Vendela, Lilli
Var allt bättre då? - nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? ibland

Nu:
Hur gammal är du? - 12
Vilken klass går du i? - 6:1
Vad har du för hårfärg? - brun
Hur lång är du? 166/167
Vad brukar du göra på fritiden? basket, kompisar, centrum
Vilka umgås du med? många

Har du..


Sovit brevid någon av samma kön? ja
Slagit ner någon? tror inte
Ljugit för en bra vän? tror.
Svikit någon? mm..
Fuskat på prov/läxförhör? jaa XD

Vem:
Kramade du senast? farmor hhaah
Kan du lita på till 100%? Moa Andersson, Natalija Markulic och Diana Rasol ❤
Är den finaste personen som finns? Moa, nati och en t.
Vill du vara med just nu? Moa
Ringde dig senast? Mamma
Skickade ett sms till dig senast? Mosi.
Skickade du ett sms till senast? Moa<3

Vad:

Drack du senast? COLA
Köpte du senast ? present t moa, cheesballs, dip,  
Gjorde du igår? filmkväll med nati<3 
Vad ska du göra imorgon? basketmatch 
Vill du göra just nu? Träffa hnm❤

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - tror de, men ingen stror grej isåfall. 
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - aa
Jag har smygit ut utan lov - kanske :S
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - aa haha
Jag har en hemlighet som ingen vet - mm
Jag har fuskat i ett spel - HAHAH OFC
Jag har struntat i ett prov - nepp

DÅLIGA TIDER

Jag kan inte svälja piller - vene
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - bara en halv
Jag har vaknat gråtande - aa
Jag har somnat gråtande - JAA

DÖDEN

Jag hatar begravningar - A
Jag har sett någon dö - nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - mm :S
Någon nära till mig har begått självmord - nej
Tormodvanessa säger:

Really great site man!!

 2011-01-31     11:38:09     http://tormodvanessa.blog16.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!