Har itne funkat.

Hejhej!
Har inte kunnat blogga för kunde inte komma in på blogg.se sorry, tar igen det imorn kommer inte skriva mer än det här idag för nu e jag hemma hos moa och kommer hem från henna cirka 21:30, och då hinner jag men pallar inte sitta vid datan så det får bli imorn.

Idag i skolan har jag vart mest med Elin, men oxå med Moa, Amanda och Alexandra.
Vi hade gympa och körde pingis det var fett kul jag och Moa och Elin körde med tre bollar hahaha, skitkul men moa och elin bråkade lite ibland -.- aså på skoj:P

Jag och moa har iaf vart ute med simba, ätit mellis och tagit MASSA bilder jag lägger in sen orkar inte nu :)

VI ses imorn<3

PUSS
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!