Basketträning snart/eller snart o snart.

Halllooou!
E hemma från skolan, har haft bild hela dagen målade akvarell eller cva de heter och färglagt min skiss fick svart på skissen, imorn ska jag va kvar efter skolan och göra svart på akvarell och redovisa det.

Så här kommer dagarna se ut.

Tisdag: Plugga som fan, gympa, kompis
Onsdag: Plugga som fan, föreläsning, basket
Torsdag: Plugga som fan, kompis
Fredag: Friluftsdag (tennis-.-) ev. kompis
Lördag: -
Söndag: Match

Som ni ser ska jag plugga skitmkt den här veckan och inte gå runt mkt, på fredag ere friluftsdag, skulle bowlat men det var fullt då skulle jag köpa badminton men det fanns bara utspridda platser så då bläv de tennis. Booooring. Kanske e med ngn då får se.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!