mina år genom tiden..

1997: Föddes i Huddinge, firade jul första gången, hände inget speciellt.
(ingen bild)

1998: Döptes, var med på bb när kusin föddes och lekte med en sak x). Bröt benet också.
(ingen bild)

1999: Började på dagiset duvan och hittade direkt Claudia vi blev bästa kompisar och var skittajta typ.

Jag, Claudia
 
2000 Jag kommer inte ihåg så mycket från när jag var yngre, men jag var väl fortfarande tajt med claudia, gick på dagis och så.

Jag, Anna(syster)

2001: Oj, kommer inte ihåg något, men gick iallafall på dagis.

Anna(syster), jag

2002: Gick på dagis sista året, på pluto. Pontus min kusin kom till och jag kom ihåg att jag fick hålla i honom.

Övr. raden. Jag, Filip, Mie, Mathilda, William, Simon, Tim
Nedr. raden. Alexandra, fröken, vet inte, fröken, Amanda, fröken, kom inte ihåg, Inez, Johanna
Sittande: Meggie, Malin, Runa, Simon?, Linnea, Lina?, Viktor

2003: Började sex års, blev typ bästa kompis med Johanna.

Inez, Elise, Malin, Mathilda, Julia, Vanessa, Jag, Johanna

2004: Fick byta klass för vi var bara tjejer, så alla spriddes ut, blev kompis med linnea kumlin också.
(ingen bild)

2005: Började på basket med Jojjo, blev bästakompis med Linnea K.
(ingen bild)

2006: Blev bästa kompis med Vendela, vi var jättetajta.

Övre: Jag, Claudia, Erik, Eric, Mikael, Petter, Simon, Tim, Teodora, Nikita, Christoffer
Nedre: Simon, Veronica, Vanessa, Johanna, Moa, Linnea, Mie, Ludwig, Mikael.
Sittande: Jenny, Lovisa, Emma, Ida, Stefan, Vendela, Max.

2007: Jättebra kompis med Vendela, gick i fyran tror jag. Hade uppehåll med Vendela ett litet tag också tror jag. Passade Vendelas hamster första gången.
(ingen bild)

2008: Skitbra kompis med Vendela och Moa HG.

2009:
Gick i femman, åkte på klassresa, började sexan i kunskapsskolan.


2010: Bästa kompis med Moa HG, började sjuan i kunskapsskolan, började träna och spela med 96orna, bästa koimpis med AManda, Alexandra, Elin, Lydia och Jessica. Lärde känna Amanda L.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!