Dag 3 - Amanda Fredriksson

Ängel, asso du betyder så jävla mycket för mig. Du hjälper mig alltid, så fort det är något så finns du där. Jag kan ba smsa så svarar du nästan direkt om du inte är på träning eller något. Du säger alltid något perfekt som får mig att må bättre. Kom ihåg den dagen jag och du sov över, den dagen blev vi bra vänner, vi hade skitkul då, tog typ hundra bilder, åt chips och kolla på film på kvällen. Spammade folk och sånt. Sen när jag började va med er, vi lärde känna varandra jätte bra, och nu är du en av dem bästa vännerna jag har. Du är underbar, söt, fantastisk, snäll, rolig, omtänksam, snygg, och skit mycket mer. Du är en ängel för mig, och går inte att beskriva med ord. Jag har försökt så gott jag kan, men i skolan varje dag, du är rolig och får mig att skratta på luncherna och när vi sitter och pluggar. Du får mig alltid att skratta. Vi har inte alltid samma humor men ändå skrattar jag åt dig. När vi gick till ica maxi tre gånger i rad och köpte päroncider, hade skitkul den kvällen, vi drev med eric också. Kan inte beskriva dig med ord som jag sa, du är för underbar. Älskar dig.

 
Älskar dig som fan!<3333
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!