bilder och text från dagen (?) haha..

HEJ!
Haha är fett glad, vet inte varför x). Har haft sjukt kul idag iallafall, hade snöbollskrig med en annan klass i alby. Fast de var 98or, men ändå skitkul. Jag mula en också och fick en snöboll rakt i ansiktet bara för att jag skyddade jessica. De ba kasta på henne och hon var oskyldig, så jag skydda henne. Men var fett kul iallafall. Frös som fan, sen grilla vi korv också.

Efter skolan, vid tolv, åkte jag amanda och jessica till centrum, vi köpte present till amandas mamma och gick runt lite där. Ont i bena nu. Haha.

Rolig dag iallafall, imorgon är det avslutning. Kulkul. Åker till centrum efter.

Bilder:
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!