alla är olika..

Det finns folk som man verkligen avskyr, som har stora problem, som inte kan göra något förutom att retas, som alltid ska kommentera allt och få alla att må skit. Såna människor hatar jag, hatar när folk alltid håller på o retas med mig och tror att man tycker det är skitkul? men de fattar inte att man tar åt sig och faktiskt kan bli ledsen av det. Jag blir inte det, men ibland blir jag det, om jag redan är på dåligt humör t.ex. Jag fattar inte varför de håller på så, kan de inte bara fatta att folk kan ta åt sig, och så kan de göra något bra av sitt liv istället för att gå runt och klaga på allt och alla.

Behövde bara skriva av mig. Är sjukt irriterad på såna just nu. -.-

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!