Sims 3 destination världen

Hejj alla söta läsare!
Just nu gör jag typ inget, ska starta sims snart, som ni ser på rubriken. Är iallafall inne på facebook och chattar med Gulizar, saknar henne!! Träffar henne om typ tre veckor, ska bli fett kul jöe, de e när träningarna börjar ifall ni undrar. Dilara träffade jag och Moa i centrum för typ två veckor sen, har saknat henne och saknar henne nu oxå. Saknar hela laget som är Claudia, Felicia, Gulizar, Elivra, Dilara, Amanda, Isabelle, Elin och Moa ni betyder.

 Jag, Gulizar, Moa, Dilara
Felicia, Claudia, Jag, Gulizar, Amanda
 Felicia, Claudia, Isabelle
Jag, Isabelle, Gulizar, Claudia, Felicia, Elvira, Amanda, Moa
 Elin, Moa
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!