snart mat.

Hejhej!
Är hemma från Moa, kom hem för typ en timme sen, vi gjorde nästan klart kursen har bara grundläggande demokratiska principer kvar, så om någon vet vad det e, KOMMENTERA!!!
Imorn ska jag åka till henne på morgonen, orkar egentligen inte, men måste typ, vi ska plugga engelska. Men kanske säger till henne att jag pluggar hemma imorn eftersom vi är klara med kursen. Får se.
Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite.

PUSS

Alexandra <33 säger:

Jag frågade therése och hon sa att grundläggande demokratiska principer är typ alla punkter man redan har skrivit :P

 2010-08-27     08:14:21     http://jeempaan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!