fucking data

Hejhej!
Jag har tänkt börja blogga igen, men jag skrev värsta långa inlägget och sen uppdaterades datan och inget sparades. Men iaf idag ska jag bara ta det lugnt om jag inte hittar någon rolig på msn. Jag ska berätta kort om min dagar.

Måndag: Firade Amanda med Fredrik, Mangert, Sixten, Lydia och Elin, hade skitkul, först åt vi på pizza hut och jag och lydia flumma som fan x) sen gick vi till siba och satt i massagestolar, hahah, sen donken och köpte glass/kaffelatte/bulle och sen till amanda och hade kul. Senåkte vi till centrum och körde kurragömma hahah, tjejerna mot killarna, skitkul. Det var i stortsätt den dagen.

Tisdag: Sprang med Claudia, åkte till henne runt två och vi sprang till ´hagaskolan och sen gick till elljusspåret vi sprang ungefär två varv 3,5-4 km. Sen gick vi hem till henne och duschade hahah och jag nördade nintendo.

Onsdag (idag): Ska jag ju bara ta det lugnt och kanske va med en kompis om det är någon rolig inne på msn, annars får jag väl leva på teven, datan och basketen.

Torsdag: Ska springa med Claudia igen fast den här gången till lyckebysjön och bada och sen springa till haga och springa ett/två varv i elljusspåret och sen hem till claudia och duscha, vara där en stund och sen senare åka till amanda och sova där, vi kommer ha fett kul på torsdagen.

Fredag: Sovit hos Amanda, kommer ha skitkul den dagen också, kanske åker till centrum? Idk ;)

Men nu blev det lite långt. Hare bra. PUSSAR





- Saknar basketen ;(
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!