fuck u

Godmorgon!
Eller ja jag vaknade vid halv tolv av att moa ringer, hon fråga om vi kunde sova över. Mamma tyckte typ inte de så pratade hon med pappa o fick honom att säga nej. Har tjatat som fan, men kan int övertala. SKITTRÅKIG dag kommer de bli idag. Det enda jag kommer göra är att geeka datan 24/7 jag svär kommer sitta hela tiden. Förutom när jag äter, kommer typ va tvungen att spela sims o va inne på facebook. Moa kan inte bara va idag för hon skulle typ till stugan om vi inte kunde sova över. Amanda tror jag inte kunde för hon ska typ ha gäster imorn, moa a e i grekland. Lydia, Elin och Alexandra vet jag inte riktigt med. Orkar inte fråga just nu, om någon frågar om vi ska göra något, säger jag ja direkt skiter i vem det e.

Men vi ses senare.

PUSS

Bilder från igår:
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!