Amanda älskling Fredriksson


Heej söta läsare ;)<3
Jag är nu hos Amanda sötast, hon tittar på teve och jag sitter vid datan. igår hade vi SKITkul, vi åt först mat och sen gick vi till ica maxi och köpte chips och päroncider sen gick vi hem till henne och typ flumma på datan och skrev massa siffror och saker till folk och gillade typ allt på facebook, aa men sen höll våran päroncider på att ta slut så vi gick och köpte en till, men sen en timme senare typ ångra vi att vi inte köpte två till päroncider så vi gick ner ännu en till gång och köpte en till. Sen fortsatte vi hålla på vid datan och jag prata med en kompis också.
Sen idag vaknade iaf jag vid fem över halv tolv, vi tittade lite på teve och åt sen frukost, efter frukosten fixa vi oss och åkte upp till centrum men vi va bara där en liten stund.

Men snart ska jag hem tar en buss om en halvtimme.

PUSS ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!