5 saker ni inte visste om mig.

* Jag är skitträdd för getingar
Så fort det kommer en i närheten skriker jag, och idag kröp det in en i mitt hår!

* Moa HG vet ALLT om mig.
Jag brukar säga att man inte kan berätta ALLT för varann, men Moa hg vet verkligen ALLT.

* Det jag är mest rädd för är spindlar
Jag är mer rädd för spindlar än för något annat, så fort jag ser en spindel skriker jag och nästan gråter, och ropar efter pappa, haha. De är skitäckliga ju!

* Jag blir lätt desperat!
Haha, så fort jag har varit singel länge så blir jag som desperat så kan nästan va tsm med vem som hellst.

* Jag känner att jag mest vill ha barn för att inte våran släkt ska dö ut.
Det känns faktiskt så, jag vill att våran släkt ska fortsätta, och anna vill inte ha barn ;o så jag känner mig tvingad x)

- gammal

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!