Utedag

Hejsan!
Idag i skolan skickade jag in ett svenska steg och hade idrott jobbade svenska också. På idrotten körde vi lacross det va väl okej. Förutom att jag sög hahaha, mitt lag förlora alla matcher, jagh gjorde självmål en gång också hehe. Jaja, efter idrotten gick jag och anna hem från skolan eller vi gick inte hla vägen men till sofieberg sen tog 824. Det var skönt eftersom solen sken. När vi kom hem åt vi pannkakor sen gick ut och satte upp studsmattan och hoppade,, såå kom mamma hem och jag och anna spelade basket, badminton, hoppade studsmatta och speladehanboll. Kulkul.

Här kommer några bilder från dagen:









Sådär ser händerna ut när man spelat basket.<3
hanna asplund säger:

Haha vf ser händerna ut så? =P<33



Puss!

 2010-04-14     16:57:00     http://passssss.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!