My super sweet 16

Hejsan!
Idag i skolan har jag jobbat tyska, tränat på dialogerna alltså ska börja läsa en av de och om sara vill så kan jag läsa den andra också. Men den här gången hjälper elin mig att redovisa om sara är frisk alltså annars redovisar vi nästa vecka. Jag har börjat på svenska steg 13 också börjat skriva filmrecenshion ska sen skriva bokanlys och lite annat kom inte riktigt ihåg.

Efter skolan åkte jag och alexanra till T centrum och jag köpte present till jasmine och milica. Ska ju på fest till de imorn. Ska bli kul, men kan bara vara kvar till halv elva. För jag ska upp halv åtta dan efter.

Här kommer några bilder.

Det gick inte att lägga in bilder på datan.

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!