Har tråkigt så därför gör jag det här..

Jag heter Jenny.
Amanda är en jag älskar.
Gillar många personer.

Älskar dej Moa.
Lydia är en jag älskar.
Saknar Norrköping
Kommer åka till Sportscamp i skolan.
Alexandra är någon jag älskar.
Ritar fult.

Elin är någon jag älskar.
Rider inte.

Längtar till Eskilstuna
Yxor är fula.
Denna blogg har funnits i ett år.
Ingen mår bra om den mår dåligt.
Alla mina vänner betyder.

En dag i mitt liv har varit den bästa.
Linnea är någon jag saknar.
Ingen är dålig på allt.
Någon föds just nu när du läser detta.

Mycket är bra i livet.
Och lite är dåligt.
Allt som är bra är inte dåligt.

Antiperspident är nästan som en deodorant.
Många lever.
Alla är bra på någon men ingen e bra på allt.
Nu är jag kissnödig.
Dojor e ett slangord för skor.
Andrahandskonsument = Köttätare

O är en bokstav.
Claudia spelar i mitt lag.
Hälsar ofta på folk.

Anna är namnet på min syster.
Långa människor är inte alltid bra på basket.
En katt är död.
Xylofon är ett instrument.
Alltså jag hatar An.
Nu är jag trött.
Deodorant är nästan som en antiperspidant.
Rosa är en färg.
Alla har näsor.

Haha Läs Första Bokstaven I Varje Mening.:)
Alexandra <33 säger:

Älskar dig också ÄLSK!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333333

 2010-04-20     14:52:03     http://daamanda.blogg.se/
Lydia ? :D säger:

Awww, älskar dig me :;D <333333333333333333333333

 2010-04-20     15:13:40
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!