Hagahaningef97

Hejsan!
Kom hem från centrum för ett tag sen, tog tyvärr inga bilder, vi var där i kanske en och en halv timme och bara åt på donken jag köpte en grej som har varit på reklam. Sen åkte vi hem till dilara och gjorde inte så mycket någon skrivgrej och åt popcorn och choklad. Hade iaf kul med er girls:)

För en stund sen spelade jag och anna in mej när jag härmade reklamen som går så här.
Tjej 1: Visst är det coolt med facebook i mobilen?
Tjej 2: Va?! Tommy har jack.
Tjej 1: Euuw var inte du tsm mesd honom?
Tjej 2: Joo, hur vet man att man har jack?
Tjej 1: Jag har hört att det svider när man ringer.
Tjej 2: Skämtar du med mig?
Tjej 1: Nej.
Tjej 2: Aså shiiiet.

Och på slutet håller hon på och börja garva.

Sen nu alldeles nyss spelade vi in när jag gör kleiner hei. Jag lägger in sen.

PUSS
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!