Goodnight my blog.

Godnatt bloggen, jag ska lägga mig vet inte om jag somnar men jag har varit trött hela veckan så ska försöka sova iallafall, på lördag e det match fan vad kul det ska bli. Jag längtar. Det känns som det var jättelänge sen vi hade match bara för att det har varit en helg uppehåll, efter eskilstuna kommer det inte vara fler matcher. Queera! Vad tråkigt..

Men det är fortfarande träningar så det duger. På sommarlovet kommer det inte vara några träningar, men det blir sportscamp och efter det tränar jag själv hemma springer och skjuter och bollkontroll och sånt.

Jaja, ska gå och lägga mig nu. PUSS OCH GODNATT!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!