Berättelse fredag-lördag.

Fredag lunch. Jag hoppade på bussen vid kvart över ett och moa hoppade på samma lite senare, sedan åkte vi vidare t tyresö centrum och mötte amanda där.

Vi gick sen från TC till donken i tyresö och åt, såg några killar där som vi sen följde efter till nyfors, sen gick de hem och vi gick t bussen igen och åkte mot moa.

Vi hämtade saker hos Moa alltså sovsaker och skulle sen åka vidare till amanda, när vi gick från busshållsplatsen till amandas hus filmade vi men några filmer kommer nog på andra bloggen.

När vi hämtat amandas saker åkte vi hem till mig, men jag hade inte med mig nycklar och anna och mamma hade åkt på träning och pappa jobbade så vi ringde till mamma och hon skulle lämna nycklar men vi orkade inte vänta så vi gick upp till sågen och köpte godis, chips, cola och pepsi.


När vi sen kom hem var det upplåst och pappa var hemma, då gick vi ner och sjöng singstar och filmade hannah montana hahah vi hittade på ett eget avsnitt.


Amanda somnade en stund lite senare medans jag och Moa var uppe, vi körde oxå sanning procent eller konka. Och pratade om det mesta. Vi spelade lite sims också för att få tiden att gå.
 (det var varmt så jag tog en tröja jag hittade i ett skåp)

Lördag. Vi gick upp vid sex och fixade oss och åt frukost sen vid halv sju gick vi ut p en promenad ner till badet, sen till dagiset och sen hem. Sköönt men kallt. När vi kom hem sen gick vi ner till källaren och jag råka somna en liten stund men vaknade av att amanda skulle åka hem klockan nio, hon skulle typ handla tapeter. Sen vid ett kom släkten och firade mamma och moa va kvar hos mej då.


Fler bilder kommer komma på www.blomman2.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!