Amanda is in da blog !

Tja tja alla Jennys bloggläsare ! Daamanda is in da house you know ;)
Nej, men Jenny ville att jag skulle blogga åt henne eftersom hon är på cup :)

Idag var jag i skolan -.- Efter skolan åkte jag och Elin hem tilll oss och typ kolla på film, sen runt sju åkte vi till huddinge, och jag kollade när Elin och Lydia och resten av tyresö hf f97 spelade match! Självklart vann dem ! :D

Nu ska jag kolla på blue mountain state på mtv :D sen är det south park! Damn I love det programmet :D




Jag och Jenny nån helg för nån några veckor sen :D ♥


Jag hade tänkt skriva ett inlägg imorn också, vad säger ni om det ? ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!