10 DAGAR KVAR


Slump

Hej alla söta och underbara!
Har nu varit inne på datan ett tag och tänkte avsluta och gå och lägga mej eller iallafall lägga mig i sängen och FÖRSÖKA sova. Får se hur det går.

Men så ALLA vet så är det bara 10 dagar kvar till Eskilstuna Energi och Miljö basket cup. Fan vad kul det ska bli, menmen. Nu har jag JÄVLIGT ont i huvet.

Har haft ont i huvet, halsen, mått illa hela dagen + haft ont i benen. men jag behövde eller behövde och behövde vi skulle ha teknik i skolan och så, men vi får se om jag går till skolan imorgon beror på hur jag mår på morgonen. I skolan idag trodde jag att jag skulle spy ett tag, men ville köra lacross och det blev faktiskt lit bättre när jag åt. Så vi får se imorgon trots allt jag vill ju inte vara sjuk på matchen eller cupen.

Men nu ska jag gå och lägga mej.

PUSS och Godnatt.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!