1 dag sen är vi framme i eskilstuna


Hej bitches!
Idag i skolan har jag jobbat som fan men blev ändå inte färdig med alla arbetsmål har ett halvt kvar, men efter bgn jobbade jag svenska och skrev klart en bokanalys till matte kpt, efter mattekpt hjälpte jag amanda fritzon och skrev lite på en filmrecension i svenskan. Sen åt vi och efter maten gjorde jag läsförståelse men han inte klart. Efter skolan stannade jag i en timme och skrev en labrapport som nu är inlämnad till ann-sofie.

Jaja, sen tog jag bussen hem med Moa älsk occh anna. När ja goch anna var påväg hem från bussen vare värsta läskiga gubben som typ titta på oss fett mycketoich hoppa in i en bil och satt där, sen när vi var nästan framme kom det en asnnan bil som körde i typ 20 t en insvägning och glodde på oss och vände så vi sprang hem xD hahaha.

Vi ses senare. Idag kommer jag försöka uppdatera bra eftersom jag åker imorgon.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!