"Tjejmiddag"<3

Hejsan<3
Igår kom tre fina tjejer som jag älskar  hem t mej öfr att fira min födelsedag. Vi hade skitkul jag fick smycken foundationpensel och presentkort ! På kvällen tittade vi på film och tog en massa bilder jag läddar upp sen<3
Vid halv tolv skulle moa hem:( men natalija o vendela skulle sova över<3, vi somnade kvart över två och vaknade åtta, på morronen pratade vi och tittade på teve t klockan halv tolv då åt vo frukost, sen vid tio i ett kom moa t oss igen då hade vi skoj som vanligt!<33

Bilder (massa)
Lördag<3
Zorro redo för filmkvällSötnoos natalija<3aså fett sur jag e -.-<3Älskarej natalija tvilling<3

Söndag:
Godmörgonsööt

Haare bra<3 /jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!